Hiss Lojistik A.Ş > Bizden Haberler > Genel > Geleceğin Lojistiği
  • admin
  • Genel
  • Yorum yapılmamış

Lojistik ve tedarik zincirlerinin işleyişi , COVID-19 sağlık krizi sırasında kilit bir unsur haline geldi . Dağıtım şebekeleri aylarca, hatırı sayılır baskı altında ve onların uyarlama yeteneğine değil aynı zamanda  sahip olduğu esneklik derecesini yüksek göstermiştir.

Henüz mutlak normalliğe ulaşamadığımızda, birçok uzman zaten kendilerine soruyor, koronavirüsten sonra yeni lojistikler olacak mı? Ne değişecek?

Hiss Lojisitk  , Ulusal bir lojistik operatörü olarak , her zaman stratejik ve ulusal erişime sahip bir endüstrinin öncesi ve sonrası olan uluslararası tedarik zincirlerinin dinamiklerini belirleyecek bu temel faktörleri zaten analiz ediyor .

E-ticareti artırmak

E-ticaret yaşadığı büyüme son aylarda satış bir kayıtlı % 50 artış bazı haberlere göre. Ayrıca gıda gibi bu kanalda şimdiye kadar ihmal edilemeyen kategorilerde de önemli ilerlemeler kaydedildi. Bazı uzmanlara göre , e-ticaretin yükselişi kalıcı olacak ve bu, kara , deniz ve hava yoluyla lojistik üzerinde etkili olacak .

Çevre

İklim değişikliğiyle mücadele konusundaki tartışma , Covid-19 krizini hızlandıran bir başka konu. Dekarbonizasyon , alternatif enerjilerin kullanımı, demiryollarının artan rolü … hem ulusal hem de uluslar üstü kamu ve özel programları etkileyecek faktörlerden bazıları. Bazı uzmanlar , diğer şeylerin yanı sıra, diğer ulaşım sistemleri arasında kolay bağlantıya olanak tanıyan verimli çok modlu terminalleri teşvik edecek bir ” Yeşil Anlaşmaya ” işaret ediyor .

Artan uzaktan çalışma

Sırasında sağlık krizi , bu ortaya çıktı çalışma sistemleri iyi çalışan bir olanlar vardı güvenilir ekip sadece daha teknik olduğunu olanların aksine. Aynı zamanda, dijitalleşme tele- çalışmayı artırdı . Kriz öncesi Bank of Spain istatistiklerine göre ülkemizde tele çalışma oranı % 7,6 iken şimdi% 80’dir. Şirketlerin, derneklerin veya idarelerin bunu hesaba katmaya başlaması için bir paradigma değişikliği ile karşı karşıyayız .

İş dampingi

Bir ürün veya hizmetin başka bir ülkeye piyasa fiyatının altında bir fiyata satışına dayanır . Amaç, malları o pazara tanıtmaktır, ancak bunu yaparken aynı mal veya hizmeti pazarlayan yerel şirketlere ciddi zararlar verilir . Damping yasadışı değildir, yasak değildir, ancak bazı ülkelerin mevzuatı, bu tür şirketleri tazmin etmek için anti-damping vergilerinin toplanmasını öngörmektedir . Bazıları bu fenomenin ekonomik küreselleşmenin bir sonucu olduğunu gösteriyor.

Yazar: admin
HİSS lojistik Web sitesi tanımlama bilgileri kullanır ve kişisel verilerinizden gezinme deneyiminizi geliştirmek için sorar..

*Birden fazla seçim yapabilirsiniz
*Birden fazla seçim yapabilirsiniz.
*Birden fazla seçim yapabilirsiniz
Lütfen araya virgül koyarak şehirleri giriniz.
Lütfen iş konularınız hakkında kısa bilgi verirmisiniz.

Firma İlgilisi
Birden fazla seçim yapılabilir
Cins ve Adedi
Birden fazla seçim yapılabilir
Cins ve Adedi
Click or drag a file to this area to upload.